Furcsán remek érzés egy 60 éves méregdrága Mercedest online konfigurálni
Ilyen az, amikor egy 60-as évekbeli oldtimernek nemcsak a technikája, hanem a konfigurátora is szupermodern.
Ilyen az, amikor egy 60-as évekbeli oldtimernek nemcsak a technikája, hanem a konfigurátora is szupermodern.
Az X6 M drágább, mint az X5 M, de azért még így is jelentősen olcsóbb a zöld rendszámos romboló XM-nél.
Az X5 szupersportos abszolút csúcsmodelljének itthoni indulóára valamivel 60 millió forint alatt alakul.
A G-osztályos terepjáróra épülő tuningolt pickup biturbó V8-as motorja kereken 800 lóerős teljesítményű – egy "zöldülő" flotta tagja.
A bajor gyártó népszerű terepkupéjának összes új verziója lágyhibrid hajtásláncú, így többek közt az 530 lovas M-es újdonság is.
A bajor gyártó bestseller SUV modellje erősebb, nagyobb e-hatótávú és modernebb technikájú lett.
Míg az elektromos járművek a General Motorsnál is egyre fontosabb irányvonalat jelentenek, úgy tűnik, a nagy belső égésű motorokat sem engedik el.
Több száz munkaórát követően javarészt Mustang-alkatrészekből készült el a benzingőz által maximálisan átjárt új magyar műalkotás.
Ezzel a gigantikus amerikai pickuppal még a legkomolyabb terepakadályok is könnyűszerrel leküzdhetők.
A keresztségben Carroll Shelby Centennial Edition Mustang nevet kapott izomautó nem gyakran jön majd szembe az utakon.
A közel négy évtizedes múltra visszatekintő limuzinban kevesebb, mint 7 ezer kilométer van.
Az olasz gyártó legnépszerűbb modellje az akár 666 lóerőre képes divatterepjáró, az Urus.
A Hennessey legfrissebb újdonsága a maximális leszorítóerőre és a legjobb köridőkre fókuszál.
Ez a sportos hangvételű monstrum azoknak készült, akik az alig 600 lóerő feletti AMG GLS-t esetleg túl gyengének találják.